Ockto API implementeren in de customer journey

Om Ockto goed te implementeren in de gewenste klantreis bieden wij standaard ondersteuning aan. Onze experts gaan samen met u zorgen dat Ockto functioneel op de juiste plek in de klantreis wordt aangesloten. Tevens begeleiden zij de technische aansluiting via een beveiligde mutual SSL-verbinding.

Onze implementatie ondersteuning bestaat uit de volgende activiteiten:

  • Sparren over de meest optimale aansluiting van Ockto in de gewenste klantreis;
  • Ondersteuning bij analyse van de beschikbare databronnen en datavelden;
  • Adviseren over het informatielandschap en systeem;
  • Verstrekken van documentatie en testsets;
  • Uitleg en advies geven over de verschillende Ockto-implementaties;
  • Inrichten van Ockto-omgeving en gewenste configuratie;
  • Technische analyses uitvoeren;
  • Begeleiden van (klant)testen;
  • Begeleiden van de livegang;
  • Verlenen van nazorg na livegang;
  • Warme overdracht naar Beheer;

Meer weten?

Benieuwd hoe Ockto kan helpen uw proces vele malen effici├źnter in te richten?
Neem contact met ons op.

Partners:

Actueel