Ockto API implementeren in de customer journey
Om Ockto goed te implementeren in de gewenste klantreis bieden wij standaard ondersteuning aan. Onze experts gaan samen met u zorgen dat Ockto functioneel op de juiste plek in de klantreis wordt aangesloten. Tevens begeleiden zij de technische aansluiting via een beveiligde mutual SSL-verbinding.
Onze implementatie ondersteuning bestaat uit de volgende activiteiten:
- Sparren over de meest optimale aansluiting van Ockto in de gewenste klantreis;
- Ondersteuning bij analyse van de beschikbare databronnen en datavelden;
- Adviseren over het informatielandschap en systeem;
- Verstrekken van documentatie en testsets;
- Uitleg en advies geven over de verschillende Ockto-implementaties;
- Inrichten van Ockto-omgeving en gewenste configuratie;
- Technische analyses uitvoeren;
- Begeleiden van (klant)testen;
- Begeleiden van de livegang;
- Verlenen van nazorg na livegang;
- Warme overdracht naar Beheer;
Meer weten?
Benieuwd hoe Ockto kan helpen uw proces vele malen efficiënter in te richten?
Neem contact met ons op.