Klachten consument

Wij willen graag dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Toch loopt het soms anders. Dit vinden wij erg vervelend. Laat ons weten wat uw klacht is, dan zoeken we samen naar een oplossing.

Stap 1: Is dit een klacht voor Ockto of de dienstverlener die u naar Ockto heeft verwezen? 
Meestal bent u met Ockto in aanraking gekomen via een dienstverlener zoals een bank, verzekeraar of advieskantoor. Weet u zeker dat uw klacht te maken heeft met de werking of het gebruik van Ockto, of bent u ontevreden over de dienstverlening van uw dienstverlener? U kunt alleen een klacht indienen bij Ockto als u ontevreden bent over de werking van de Ockto App. In alle andere gevallen wijzen wij u door naar uw dienstverlener.

Stap 2: Vul het Ockto klachtenformulier in 
Vul het klachten- formulier onderaan deze pagina in. Na ontvangst van uw klacht neemt Ockto binnen vijf werkdagen contact met u op. Ockto zal binnengekomen klachten wekelijks behandelen tijdens het directieoverleg en alles in het werk stellen om tot een goede oplossing te komen.

Stap 3: Niet tevreden, ga dan naar het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFid)
Is uw klacht door Ockto Klachtenservice niet naar tevredenheid opgelost? Dan kunt u zich wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFid). Dit kan tot drie maanden nadat Ockto Klachtenservice de klacht heeft behandeld. Kijk voor meer informatie en het indienen van uw klacht op www.kifid.nl Uiteraard kunt u uw klacht ook bij een rechter indienen.

Klachtenformulier

Laatste nieuws