Klachtenformulier

Met dit formulier kun je een klacht indienen bij Ockto. We willen graag dat je tevreden bent over onze dienstverlening.
Toch loopt het soms anders. Dit vinden we erg vervelend. Laat ons weten wat je klacht is, dan zoeken we samen naar een oplossing.

Klachtenformulier

  • (Bijvoorbeeld je bank, verzekeraar of advieskantoor)
  • (datum & tijdstip)
  • Heb je documenten die belangrijk zijn voor de behandeling van je klacht? Upload deze dan hier, of mail ze naar support@ockto.nl onder vermelding van de hier opgegeven naam en e-mailadres.
    Sleep bestanden hierheen of

Wij gaan altijd zorgvuldig om met je persoonsgegevens. Meer daarover in onze privacy policy.

Na ontvangst van je klacht neemt Ockto binnen vijf werkdagen contact met je op. Ockto behandeld binnengekomen klachten wekelijks tijdens het directieoverleg en stelt alles in het werk om tot een goede oplossing te komen.

Niet tevreden?

Als je niet tevreden bent over de afhandeling van je klacht door Ockto kun je je wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFid). Dit kan tot drie maanden nadat Ockto de klacht heeft behandeld. Kijk voor meer informatie en het indienen van je klacht op www.kifid.nl. Uiteraard kunt je je klacht ook bij een rechter indienen.

Actueel