Know Your Customer 2.0 voor de hypotheeksector

Integraal klantbeheer

Know Your Customer programma’s komen met flink wat administratie. Zo moet je in het kader van Customer Due Diligence (CDD) de identiteit van de nieuwe klant vaststellen en checken op signalen van witwaspraktijken en terrorisme. Daarnaast heb je als financiële instelling een zorgplicht én heb je klantinformatie nodig om de juiste producten en diensten aan te bieden.

De quick guide

In deze quick guide lees je hoe je alle bovenstaande zaken samenpakt in één moderne vorm van klantbeheer. Hierbij kijk je naast compliance dus ook naar klantervaring tijdens de onboarding en de periodieke controles (Ongoing Due Diligence, ODD). Bovendien lees je hoe je deze integrale vorm van klantbeheer digitaliseert en automatiseert.

De voordelen op een rij:

  • Tijds- en kostenbesparing
  • Potentiële fraude sneller herkennen
  • Hogere betrouwbaarheid van gegevens
  • Gemak voor zowel klant als instelling
  • Volledig AVG-compliant

Vul je gegevens in, dan sturen wij de quick guide naar je inbox!

Download de quick guide!

Actueel