Van documenten naar data
Op naar een datagedreven acceptatieproces in de private lease sector
Bij het acceptatieproces voor private lease-aanvragen komen flink wat documenten kijken. Wist je bijvoorbeeld dat:
- Er 4 tot 10 documenten nodig zijn afhankelijk van de inkomstenvorm?
- Alle benodigde documenten gemiddeld pas na 4 contactmomenten binnen zijn?
- 70% van de dossiers de eerste keer uitvalt op onjuiste data?
- Bij 40% van de dossiers (alsnog) een partner mee tekent?
De vraag die wij veel horen is dan ook: hoe kunnen wij documenten makkelijker laten verzamelen en delen?
Het antwoord: door te automatiseren. Immers: alles wat repeterend is, moet te automatiseren zijn! Automatisering levert veel voordelen op:
- Tijds- en kostenbesparing
- Hogere betrouwbaarheid van gegevens
- Gemak voor zowel klant als leasemaatschappij
- Hogere klanttevredenheid
- Volledig AVG-compliant
Hoe je zover komt, lees je in onze quick guide “Van documenten naar data.” Vul je gegevens in, dan sturen wij dit stappenplan naar je inbox!